★ FAVORIT I REPRIS ★

Idag lagade jag enshiladas som jag  tidigare skrev om.
Och det var jätte  gott men det  var ändå inte som jag hade tänkt mig riktigt.
Jag tyckte att det var lite för lite smak i köttfärsen , jag tog dock i aromat och lite vitlökspulver i för att sätta lite mera sprätt med annars skulle det egentligen bara varit salt & peppar..

Och det låter rätt dött för min smak..
Men visst var det gott och verkligen mättande jag blev mätt och belåten efter en rulle!
Men änsålänge är Biryani en sann favorit i repris..

Biryani kommer jag laga många många gånger till det kan jag lova .
Den rätten är inte bara nyttig utan FÖR JÄVLA  GOD också!! Det kan inte vara bättre!






Ikväll har Emilio lekt med grannens unge Zackharias och sedan har vi spelat lite buzz det var kul och avslappnande!
Såg så roligt ut när Zack ville köra Emilios bil för Emilio ville visa att det var hans och började dra i ratten hihi
snuttar små!!




Bild från Babycafé
Emilio & Rosa var väldigt fixerade i den där bollen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0