★Fett hår!★

HAHA japp nu har jag testat att ta ricin i håret..
Vet inte om jag tog för mkt eller va jag gjorde... En halv flaska gick åt.. Jag ska testa om tre dagar igen och då ska jag ta hjälp av min sambo tänkte jag..
Och se om han kan hjälpa mig och hålla håret så ska jag försöka smörja bara hårbotten ..
Vissa säger att det gör håret starkare om man tar det i topparna och så vidare.. Men varje gång tänker jag inte göra det .. jag tänker nog göra det en gång i veckan och hårbotten två gånger i veckan.. Annars lär det gå åt snabbare än vad jag hinner beställa hem..
Undrar om dessa tre flaskor kommer gå åt denna månaden..
Annars blir det till att beställa fler nästa gång.. drygt att beställa hela tiden och vänta på det ju..

Men jag väntar verkligen med spänning nu jag e jätte nyfiken på hur detta ska ge effekt..
Alla pratar ju så gott om det och varända blogg jag läser skriver att deras hår växer och håret mår bättre..
Så jag hoppas jag kommer känna mig lika nöjd om en månads tid för då om allt stämmer ska det ha växt minst 4 eller 5 cm ju?:D:D

Men men just nu känner jag att jag inte lyckats tvätta ur allt.. Jag shamponerade jätte länge och sedan balsamerade jag också men ändå sitter lite grann i fortfarande.. Så får väl bli duschen i morgon direkt eftersom det e kväll nu.
Men jag ska köpa hem ett bra shampo i morgon också , ska ju ändå till väla..
Annars sliter det nog väldigt mkt på håret om man ska shamponera flera gånger och löddrigt shampo ä'r ju som sagt det värsta man kan ha..

Jag tog en bild på mitt hår idag med men har inte överfört den till datan ännu så det får bli när det blir om inte annat så blir det om en månad som jag publiserar både före och efterbild på håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0