Kallsnack om den dära ricinoljan

Jag tycker att jag får höra allt oftare i andra bloggar att ricinoljan faktiskt är utorkande och att det är själva massagen som gör nytta inte ricinoljan..
Jag tror faktiskt på det lite grann också..
(Vet inte vad jag ska tro helt ärligt)
Men om jag ska utgåfrån mig själv så tycker jag faktiskt att mitt hår känns lite torrt ändå.. Allså mer torrt än vad det var innan jag började med ricinen menar jag då..

Ja jag vet faktiskt inte.. Jag tänker helt klart köra denna månaden ut men som sagt jag ska nog testa nästa månad utan ricinoljan och bara massera skalet i 15 min eller 30 min ca... 3 gånger i veckan och se om håret fortsätter att växa på ..

För att om det nu är så att man inte egentligen behöver ricinoljan så är det först och främst skit bra att slippa denna sega oljan som är dryg att få ut ur håret man sparar både pengar på att inte köpa ricin och balsam går inte ååt så mkt..
Så sparar pengar på allt helt enkelt..
Men som sagt upp till bevis jag tänker helt klart testa både och..
Men jag är skeptisk iaf!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0