★Pasta sallad på en söndag? ★

Blev rysligt sugen på att göra pastasallad.. saknar dock väldigt mycket ingredienser och jag är iheller inte ihop med en hamster,kanin,marsvin,råtta,mus ja ni förstår min sambo äter typ bara tomat...
HUUUMM Hur ska jag få igenom detta?
Kom på att han inte gillar kyckling heller så mycket?
Men ska jag bli lidande av detta?
Det tycker inte jag iaf ... då får jag helt enkelt göra ngt annat till den där icke kaninen!
För jag och Emilio kan nog tänka oss att äta detta!!
Det ska jag ta och handla hem saker till i veckan ngn dag! Inte helt fel att ha en skål pastasallad i kylen när man pluggar det e verkligen sådan mat man bara inte kan få nog av..
Ska pyssla ihop ngn god dressing med.. Kanske rode island eller kanske tzatsiki...




Recept - Pastasallad med kyckling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0