En lång promenad

Jag och min son har precis varit ute och gått en lång promenad.. Först var vi ute på gården och lekte lite på gården och gjorde sandslott och gungade lite.. När inte det var kul längre tog vi leksakskundvagnen och gick en runda.. Och sedan när vi skulle gå hem så var det inte fullt så kul längre..men nu när vi kommit hem springer gossen runder och dammsuger lite för det e ju så himla skoj tycker han och jag slappar lite i soffan..! skönt att hämta ett par minuter. 

Tråkigt nog är det Fredag som vanligt och jag och min son har inget att göra , sambon jobbar idag så han e ju inte hemma..Occh vi har ingen att göra ngt med.. Och inte några barn ute iheller att leka med , konstigt för det brukar det vara hela veckorna annars men på helger e alla hemma alltid haha:D
..
Så vi får väl försöka hitta på något annat roligt.. Kanske bada badkar och göra en hårinpackning eller något.. det kan ju också vara ganska skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0