Öppnade dörren för en främling ........

I förrigår öppnade jag dörren för första gången på över fyra år för någon jag inte känner..
Det kändes jätte konstigt..
Men det var grannen som ville låna skrivaren .. Kändes faktiskt bra efteråt.. haha ingen vet vad detta  handlar om .. Vill egentligen inte gå in på det heller men ville bara säga att det kändes som jag tog ett steg fram!..

 Öppna dörrar

 
 

Idag har det verkligen inte hänt mycket det känns jag bara legat och väntat på att min tjuriga sambo skulle åka och jobba .. Och nu när man sitter här helt själv har jag tagit ett glas cola och äter lite choklad.. Gott ska det väl vaa!!
Känner inte så många här runtomkring så jag har ju inte mycket att göra om dagarna.. Det e verkligen drygt-
Hade varit så roligt att lärt känna några par som också har barn som man kunde göra saker med.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0