Snart är det dags

Inte så lång tid kvar nu till att jag ska föda..
Känns knäppt.. Kan inte riktigt förstå det ännu tycker min graviditet gått så snabbt!
Idag passade jag på att klippa topparna för jag kommer ihåg när jag fick min son att jag gjorde det när han var ca 2 månader gammal och det var mer ett stressemoment så ett tips är att klipp dig innan förlossningen hihi!:D
Det var skönt att få klippt topparna för dom behövde verkligen det..
Vill bara att mitt hår ska bli låååååångt och snyggt.!
Så vill ha till midjan ungefär sedan e jag mer än nöjd! Och så ska man bara hålla det så..

Fick en sån här locktång av min sambo när jag fyllde år som man kan göra våger i håret av.
syns kanske lite i hästsvansen..

V 39 =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0