Graviddrömmar

Kollade runt på en massa mysiga bebis och gravid bloggar igår och såg massa mysiga inköp. Själv har jag också köpt en del fast att jag redan har ett barn . Men eftersom det är en flicka nu måste jag ju ha lite saker ändå :) fast i natt drömde jag att jag inte hade förberett mig med något inte köpt hem ens blöjor haha hade lagom panik i drömmen :) känner mig faktiskt jätte förbered i verkligheten har köpt hem oljor, krämer,blöjor 4 paket ca våtservetter, nappar av alla dess slag, påslakan med gulliga motiv , sänghimmel , sängmobiler, rosa filtar, börjat fylla i mina första år boken med fakta om min graviditet, hello Kitty canvas tavlor, söta skallror och en rosa Björn som spelar musik, jag tror jag kan göra listan hur lång som helst. Bara för att jag längtar så efter min lilla tjej! Vill ha henne här och nu!!! <3

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2757062/images/2012/pic_508f893bddf2b3731b000d51.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2757062/images/2012/pic_508f89429606ee54a5f9cdcf.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0