Ännu mera hårsnack

Jag sade ju att jag köpte ett shampo... Aaa jag trodde det iaf..
Det var konditioner... Men det visade sig att det gick mycket bättre att tvätta ur med konditioner
Och håret blev jätte lent och skönt precis som vanligt ..
Jag trodde det skulle bli en del olja kvar men som jag tidigare skrev så funderar väl detta bra på mitt hår..
En del andras hår som jag läst om hävdade att shampo var det bästa att tvätta bort ricin med..
Men för mig var det konditions balsam..
PHC det bästa tyckte jag!!


Idag satte skolan igång och det var kul och jag ser fram emot att börja plugga.
Ska bara få tag i lite böcker nu trodde inte att detskulle bli såhär dyrt....:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0