★Ricinolja kur nr 2 ★

Hej hej igår köpte jag hem ett shampo som jag brukar använda och som käns bra till mitt hår..
Det köper jag på kicks

Phc heter det och kostar ca 60 kr



Tycker det fungerar bra på mitt hår och är skonsamt mot håret.
Så jag har tänkt att lägga i kur 2 med olja i håret , sambon är hemma idag så nu ska jag få lite hjälp tänkte jag!
Tänkte försöka ta det absoluta nödvändigaste allså hårbotten och sehur mycket som går åt..

Men en sak är säker oljan är riktigt svår att få ut..
Men det jag hoppas på mest för att behöva genomlida fettigt hår är att det verkligen ger effekt!!!!



På Onsdag börjar jag skolan ska bli skit roligt att äntligen sätta i gång med något komma ut lite och träffa nytt folk förhoppningsvis!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0