Snygga naglar , det vill vi ju ha!

För någon kväll sedan blev jag ganska nöjd med min nagel målning:D 
Har blivit så fäst vid att sätta dit stenar nu i olika mönster men denna gången blev det såhär..
Ibland kan jag nästan känna mig ha-galen under tiden jag pysslar med naglarna.
Jag kan tänka "åh nä men såhär ska jag måla dom fast nu tänkte jag göra så men si hade varit skitsnyggt med"
Det e ibland svårt att bestämma sig för hur exakt naglarna ska se ut när man väl börjat att fantisera om det hahahah..
Funderar på att köpa ett jätteglittrigt rosa lack nästa gång.. (Älskar rosa fast de har ni nog märkt :O)
Tänkte dock också vågat mig på någon blå eller lila nyans med glitter och målat naglarna i men jag tycker mest det e snyggast när man e lite brun..
Hatar att titta på händer som e bleka med för starka färgkontraster ser bara för rockigt ut.. 
Därför e rosa oftast det bästa att måla sina naglar i tycker jag.. Det passar allt för det mesta förutom rött då men jag hatar rött så det är ingen chans jag skulle ha på mig det ändå ju:D



Måste även passa på att sryta lite om två snygga diadem jag köpte på fyndiq.se så JÄVLA snygga att jag äger för tillfället inget snyggare diadem!
Verkligen mina nya favoriter!
Här har vi bild på dom!


Ibland ska man ha tur helt enkelt med att få tag i saker just i rättan tid..
Det fanns bara 3 rosa kvar och typ 7 vita kvar så gissa om jag var glad hihi!!
Längtar till jag ska göra mitt hår riktigt fint och sätta på mig något utav dom och stråla som en prinsessa!
Kan se det framför mig redan..
Så snygga såååå!
Har även köpt ny jacka som jag får vänta med att ha på mig efter förlossningen också så grymt snygg!
Men kan inte knäppa den för magen som e ivägen..
Men den som väntar på något gott väntar ju alrig för länge !

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0