OWHhhhhh så trött

Gudarnas vad trött man blir av att gå i skolan helt sanslöst detta ju!!
Anstränger ju mig för att hänga med och verkligen ta till mig detta ..
Så här härligt trött var länge sedan man var men det e skönt att somna dirr när man nuddar sängen faktiskt!!
så trött är jag..
Igår gick jag runder som en zombie var nästan helt säker på att jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst..
Men jag klarade faktiskt mig!!!

GUUUUD jag pallade knappt laga ngn mat idag och ännu roligare var det när emilio slängde pyttipanna över golvet..
Trött som man är ska man ner och torka golv.. MAKE MY DAY!!!!

uhhhh ja jag ska sova snart det är en sak som jag kan säga säkert!
Och det mest trevliga med allt med skolan är..
Att jag ska läsa en engelsk bok på 278 sidor göra recension på den och kunna tala om för min lärare vad som boken handlar om.
Och sedan har jag 66 sidor att läsa i svenska b  FAKTISKT i en bok jag inte ens har hahahaha:D
Och den boken får jag på onsdag så då har jag ganska så exakt kvar en och en halv dag att läsa som en jävla idiot..--
HUUUMMM det ända som jag tackar gud för är att jag faktiskt är intresserad av egyptiens gamla historier.. det hade verkligen varit kiss om det hade gällt matte .. det hade inte gått..!!
NAJ NAJ
Du får inte maj.. nu e jag trött godnatt på dig tjys.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0