Helg

Och det betyder att sambo jobbar och jag är hemma själv ! Inte för han är sp rolig att vara med haha då han bara suttit vid datan hela veckan och letar bil för att nästa sekund säga. Jag vet inte om man ska avvakta med bilsökandet lite för att nästa sekund sätta sig och börja leta igen! Japp så har denna veckan med honom varit. Visst vi behöver en combi nu när vj blir fyra. Men det är ändå drygt . Igår började även min mage spöka först tänkte jag , är det på gång eller vad är det frågan om. Jag är beräknad till den 12 så tänkte än borde det inte vara dax och det började knipa lite kommande och gående plus att bevis levde jävel i magen mer än vanligt. Men jag konstaterade till slut att jag har antingen ätit något olämpligt som satt j gång magen eller åkt på lite magsjuka. Min sin är också förkyld och var jättelös i magen idag . Lägligt när jag varit frisk hela graviditeten för att bli magsjuk dom sista veckorna på slutet. Hoppas det hinner försvinna till att förlossningen sätter igång vill ju inte att det ska spruta från exakt alla hål samtidigt ( ursäkta ) men tror det hade tagit längre tid för mig att bli återhämtad då och jag hade nog blivit oerhört trött! Så jag hoppas verkligen på bli frisk snarast!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0