★Hej hej ★

Nu ska jag uppdatera lite om vad som hänt de senaste dagarna..
Jag har pluggat en massa till ett prov i svenska och så har jag läst en massa engelska och försökt att ta in allt som sägs på lektionerna ..
Guuuud va trött man blir i huvudet..
Jag har aldrig varit så trött på att bara sitta och lyssna .. sover gott gör jag iaf.. Men det e roligt att gå i skoolan..det e de fatiskt.. träffa folk och få lite betyg..
Imorgon ska jag till väla med Emilio och mormor..
Vi ska fixa en present till min bror som fyller 25 år..
Guuud vad tiden går.. Kan inte fatta att brorsan fyller 25..
Men men.. så är det iaf!
och själv käänner jag mig som 2o men är 22...
Stanna tiden tack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0