★SHALOM ★

Hej hej här sitter jag igen en kväll som denna!
Har varit på väla idag skulle egentligen beställa en present till min bror på guldfynd som jag konstaterade att det inte skulle passa honom (armband)
Så ja jag fick snällt le, svälja och gå vidare..
Men ikväll har jag kollat vidare lite och hittat ett likadant armband lite större som jag tror kanske kommer att passa!
Jag ska ringa min kära broder och fråga villken storlek han har runt handleden..
Så .. Men jag tror det ska passa faktiskt..
Och jag hoppas det!!
För detta e inte enkelt kan jag säga!!
att hitta på presenter till en 25 åring..!!
Kaptenslänk i äkta silver 22cm




Och så har det ju snöat idag och då passade jag på att äntligen få köra min son i pulkan lite .. Han har ju längtat så efter att få använda den!!
Han skrattade och satt så gulligt i pulkan och tittade ner i snön när jag promenerade med honom! Goda goda unge!! <3

Sedan gick vi hem och så har vi bara tagit det lugnt min loppa har lite problem med sitt öga så jag tvättar det så gott det går och så hoppas jag att inflamationen inte blir värre! inte lätt att vara liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0