2 Dagar kvar till BF


Om två dagar är jag beräknad till känns ju lite konstigt så inom fem dagar kommer jag hålla i min lilla prinsessa
jag undrar fortfarande jättemycket vilken ögonfärg det kommer bli..
Det sägs ju det kan bli precis vad som helst..
Nyfiken som tusan..
Inatt hade min son lite svårt för att sova när grannen festade och när klockan var halvtolv vaknade min son till och sade "mamma ringa polisen" haha tyckte han lät så härlig min goda lilla son <3
Han säger mycket kul saker , idag tykte jag han var lite varm så jag sade "oj vad varm d var gubben du har väl inte feber" och då svarar han "mamma, feber här uppe och pekar på huvudet" GOD älskar han så enormt min älskade pojk! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0