Tjocka Magen

Här är jag och min sambo ::) Jag i vecka 31 omkring där.. Snart dags.. Har inte tagit så mycket bilder denna gången som jag gjorde hela tiden med min son.. Längtar förstås lika mycket men jag har mer tagit bilder när jag kommit upp lite i veckorna denna gången.. Hade dock tänkt ta några jättefina gravidbilder på min mage nu snart eftersom jag är i omkring vecka 38 och snart är det ju dags! Längtar så oerhört just nu. Det är ju inte långt kvaar alls nu .. kan inte fatta det riktigt heller samtidigt.. Att min graviditet gått så himla snabbt att jag knappt hunnit fatta det. Men ska bli så underbart att min lilla son får ett syskon som han kan leka med om något år.. Så han inte ska behöva bli ensam i livet..! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0